Jaska na stranicama putnog časopisa
12.10.2015. / Nefertum IT
Ljepote jaskanskog kraja, od kulture i baštine do obromaka vinorodne Plešivice, sve što naš kraj nudi i na koji se način u njemu može uživati opisano je na stranicama najnovijeg broja putnog časopisa “Croatia”, u izdanju Croatia Airlinesa, koji je danas predstavljen u vinotočju Roberta Braje.
Časopis su prisutnima predstavili direktorica Turističke zajednice grada Jastrebarskog Ivana Herceg, zamjenik gradonačelnika grada Jastrebarskog Stipe Bučar, direktor prodaje i marketinga časopisa “Croatia” Boris Kolka, glavna urednica časopisa Ksenija Žlof te fotograf Damir Fabijanić.
Radi se o putom časopisu koji se dijeli na letovima Croatia Airlinesa, a izlazi četiri puta godišnje posljednjih 20 godina, sa ciljem turističke promocije svih krajeva Hrvatske. U najnovijem jesenskom broju na stranicama magazina svoje je mjesto pronašao i naš jaskanski kraj. Upravo blizina s glavnim gradom, koji posjećuje sve veći broj turista, Jastrebarsko čini idealnom destinacijom, nezaobilaznom posebno u ovo jesensko doba.
- Činjenica da ovaj kraj koji je blizu Zagreba, a premalo je poznat i trebalo bi ga svakko promovirati, ne morate svaki dan gledati spomenike i voziti bicikl, ali morate svaki dan jesti i piti, a to je definitivno prednost ovog kraja uz sve te ljepote i baštine. Kroz naše priče promoviramo cijelu Hrvatsku pa je bilo i vrijeme da promoviramo i to – rekao je fotograf Damir Fabijanić.
Časopis “Croatia” tako donosi priču o povijesnoj i kulturnoj baštini našega kraja, običajima i tradiciji na koju svatko tko se ovdje nađe može naići promatrajući stare kuće, kapelice ili pak obići gradski muzej te odmoriti u hladovini parka s pogledom na dvorac Erdödy. Posebna tema o kojoj se govori je “vinski dragulj kontinentalne Hrvatske” - naša Plešivica čiji su vinari predstavljeni na stranicama časopisa. Budući da je jesen doba berbi i mladog vina, turistima koji dolaze u našu zemlju na krilima zrakoplova Croatia Airlinesa, predstavlja se naš kraj u kojem je to doba godine od izuzetnog značaja.
Iz tog se razloga i uredništvo časopisa “Croatia” odlučilo u jesenskom broju prikazati jaskanski kraj, a osim što ih je prilikom istraživanja i obilaska našeg kraja fascinirala ljepota prirode ističu kako je potrebno više raditi upravo na njegovoj promociji.
- Rekla bih da ovdje ima prostora za poboljšanje što se tiče rada na promociji. Jer to je toliko lijepo i blizu glavnog grada da bi ovdje moglo biti puno življe osobito u ovo jesensko doba godine kada se promovira vino i kada je jesen toliko lijepa u tim živim bojama. Vjerujem da je ovo najljepše godišnje doba za doći ovdje. Ima tu puno potencijala i uvijek se još može iskoristiti – rekla je urednica časopisa Ksenija Žlof.
Nakon promocije časopisa nastavljeno je druženje u vinotočju Roberta Braje.
Časopis su prisutnima predstavili direktorica Turističke zajednice grada Jastrebarskog Ivana Herceg, zamjenik gradonačelnika grada Jastrebarskog Stipe Bučar, direktor prodaje i marketinga časopisa “Croatia” Boris Kolka, glavna urednica časopisa Ksenija Žlof te fotograf Damir Fabijanić.
Radi se o putom časopisu koji se dijeli na letovima Croatia Airlinesa, a izlazi četiri puta godišnje posljednjih 20 godina, sa ciljem turističke promocije svih krajeva Hrvatske. U najnovijem jesenskom broju na stranicama magazina svoje je mjesto pronašao i naš jaskanski kraj. Upravo blizina s glavnim gradom, koji posjećuje sve veći broj turista, Jastrebarsko čini idealnom destinacijom, nezaobilaznom posebno u ovo jesensko doba.
- Činjenica da ovaj kraj koji je blizu Zagreba, a premalo je poznat i trebalo bi ga svakko promovirati, ne morate svaki dan gledati spomenike i voziti bicikl, ali morate svaki dan jesti i piti, a to je definitivno prednost ovog kraja uz sve te ljepote i baštine. Kroz naše priče promoviramo cijelu Hrvatsku pa je bilo i vrijeme da promoviramo i to – rekao je fotograf Damir Fabijanić.
Časopis “Croatia” tako donosi priču o povijesnoj i kulturnoj baštini našega kraja, običajima i tradiciji na koju svatko tko se ovdje nađe može naići promatrajući stare kuće, kapelice ili pak obići gradski muzej te odmoriti u hladovini parka s pogledom na dvorac Erdödy. Posebna tema o kojoj se govori je “vinski dragulj kontinentalne Hrvatske” - naša Plešivica čiji su vinari predstavljeni na stranicama časopisa. Budući da je jesen doba berbi i mladog vina, turistima koji dolaze u našu zemlju na krilima zrakoplova Croatia Airlinesa, predstavlja se naš kraj u kojem je to doba godine od izuzetnog značaja.
Iz tog se razloga i uredništvo časopisa “Croatia” odlučilo u jesenskom broju prikazati jaskanski kraj, a osim što ih je prilikom istraživanja i obilaska našeg kraja fascinirala ljepota prirode ističu kako je potrebno više raditi upravo na njegovoj promociji.
- Rekla bih da ovdje ima prostora za poboljšanje što se tiče rada na promociji. Jer to je toliko lijepo i blizu glavnog grada da bi ovdje moglo biti puno življe osobito u ovo jesensko doba godine kada se promovira vino i kada je jesen toliko lijepa u tim živim bojama. Vjerujem da je ovo najljepše godišnje doba za doći ovdje. Ima tu puno potencijala i uvijek se još može iskoristiti – rekla je urednica časopisa Ksenija Žlof.
Nakon promocije časopisa nastavljeno je druženje u vinotočju Roberta Braje.
Zadnje objavljeno