Još jedna radionica o komunikaciji u organizaciji HRAM-a
23.01.2016. / Nefertum IT
Da su Jaskanci svjesni važnosti cjeloživotne edukacije, potvrđuje odličan odaziv na još jednu edukativnu radionicu "Kako komunicirati s neugodnim i zahtjevnim ljudima", koja je u srijedu, 20. siječnja, organizirana u Jastrebarskom.
Predstavnici odgojno-obrazovnih i socijalnih ustanova, brojni poduzetnici i obrtnici pažljivo su pratili trosatno predavanje dr.sc. Elvire Mlivić Budeš, stručnjakinje iz područja projektnog menadžmenta, marketinga, prodaje i osobnog razvoja.
- Ubuduće ću svoje djelatnike redovito prijavljivati na ovakve radionice jer su vrlo korisne i potrebne - izjavio je nakon predavanja Josip Rajaković, vlasnik tvrtke ŽE-MA, a istog je stava i Josip Lacković, direktor Gromela. Informacije s radionice, korisnima su ocijenile i djelatnice Centra za socijalnu skrb Jastrebarsko, kao i predstavnici Veterinarske stanice, Gradskog društva Crvenog križa i mnogi drugi.
Kako reagirati u kontaktu s kompliciranim i neugodnim ljudima, koji oblik komunikacije pritom primjeniti, kako prepoznati manipulatore, i kako reagirati u konfliktnim situacijama i postati asertivna osoba - teme su o kojima se govorilo na tom predavanju u organizaciji HRAM-a.
- Dosadašnje ali i buduće radionice, koje će se u Jastrebarskom održavati svakog mjeseca, namijenjene su svima koji žele naučiti upravljati samima sobom i neugodnim osjećajima u svakodnevnim, a posebice zahtjevnim i stresnim poslovnim situacijama. Također, predavanja su namijenjena svima kojima svakodnevna razina stresa umanjuje poslovna postignuća i ometa životnu ravnotežu - poručuju iz HTAM-a.
Predstavnici odgojno-obrazovnih i socijalnih ustanova, brojni poduzetnici i obrtnici pažljivo su pratili trosatno predavanje dr.sc. Elvire Mlivić Budeš, stručnjakinje iz područja projektnog menadžmenta, marketinga, prodaje i osobnog razvoja.
- Ubuduće ću svoje djelatnike redovito prijavljivati na ovakve radionice jer su vrlo korisne i potrebne - izjavio je nakon predavanja Josip Rajaković, vlasnik tvrtke ŽE-MA, a istog je stava i Josip Lacković, direktor Gromela. Informacije s radionice, korisnima su ocijenile i djelatnice Centra za socijalnu skrb Jastrebarsko, kao i predstavnici Veterinarske stanice, Gradskog društva Crvenog križa i mnogi drugi.
Kako reagirati u kontaktu s kompliciranim i neugodnim ljudima, koji oblik komunikacije pritom primjeniti, kako prepoznati manipulatore, i kako reagirati u konfliktnim situacijama i postati asertivna osoba - teme su o kojima se govorilo na tom predavanju u organizaciji HRAM-a.
- Dosadašnje ali i buduće radionice, koje će se u Jastrebarskom održavati svakog mjeseca, namijenjene su svima koji žele naučiti upravljati samima sobom i neugodnim osjećajima u svakodnevnim, a posebice zahtjevnim i stresnim poslovnim situacijama. Također, predavanja su namijenjena svima kojima svakodnevna razina stresa umanjuje poslovna postignuća i ometa životnu ravnotežu - poručuju iz HTAM-a.
Zadnje objavljeno