Novosti Sport Događanja

Na radionici za nastavnike predstavljen sustav virtualne učionice

13.01.2014. / Nefertum IT
CARNet-ov tim projekta Škole 2.0  proteklog je tjedna održao radionicu za nastavnike OŠ “Ljubo Babić” tijekom koje su prezentirana detaljna uputstva i saznanja o tome kako koristiti Samsung School sustav i koje sve mogućnosti jedan takav sustav virtualne učionice nudi.;
Ovog su puta nastavnici bili u ulozi učenika pa su "s druge strane ekrana" mogli vidjeti što sve učenici mogu i ne mogu i kako ih se može zaustaviti ukoliko počnu istraživati sadržaje koji nisu predmet nastavnog sata. 
O korištenju Samsung School sustava govorila je profesorica matematike i informatike u IX. Gimnaziji u Zagrebu, profesorica Sonja Lušić Radošević. Profesorica engleskog i njemačkog jezika Arjana Blažić, iz iste gimnazije, predstavila je ideju "obrnute učionice“, koja ističe prednosti kao što su aktivan rad učenika kod kuće, personalizirano učenje, praktičan rad u školi te individualizirani pristup svakom učeniku. 
Uvjet za ove aktivnosti je pristup Internetu od kuće stoga je učenicima koji to nemaju potrebno omogućiti rad iz neke zajedničke školske prostorije (školske knjižnice ili informatičke učionice) u kojoj im je osiguran pristup Internetu.;
Tijekom radionice nastavnicima je također predstavljeno korištenje open source alata kao što su Automotivator, SilkSlides, Blendspace, kreiranje Infografike kao vizualne prezentacije znanja, te mnoge druge, a omogućena im je i online podrška ukoliko naiđu nejasnoće i poteškoće u svladavanju gradiva predstavljenog na radionici.;
škola1.JPG
(Foto: OŠ Ljube Babića)
Videofrekvencija u nastavi
Dio radionice o korištenju videofrekvencije u nastavi održala je Suzana Delić, učiteljica razredne nastave u Osnovnoj školi Horvati, savjetnica i dugogodišnja CARNetova suradnica.;
Ona je prisutnima predstavila tijek videokonferencija od organizacije i odabira teme do pripreme učenika ali i nastavnika. Objasnila je kako videokonferencija ne mora biti dugog trajanja niti previše ambicioznog karaktera te istaknula prednosti ovakvog oblika nastave za učenike ali i nastavnike koje se odnose na osnaživanje prezentacijskih i komunikacijskih vještina, učenje stranih jezika i bolje izražavanje, učenje o različitim kulturama te bolje usvajanje znanja.;
Za ovakav oblik nastave potrebana je visoka tehnologijska opremljenost škole. Profesorica Delić posebno je napomenula kako se na temelju njenog iskustva videokonferencija kao metoda učenja može primijeniti u bilo kojoj dobi i predmetu, čak i tjelesnom odgoju, te kako ju učenici rado koriste i osmišljavaju.

Podijeli