Restoran Ivančić i Krašograd brendirani kao "Okusi zagrebačkog kraja"
10.11.2016. / Nefertum IT
Deset turističko-ugostiteljskih objekata s prostora Zagrebačke županije nositelji su standarda „Okusi zagrebačkog kraja“, a među njima su i dva objekta s jaskanskog područja točnije Restoran Ivančić iz Jastrebarskog te Ekopark Krašograd iz Pisarovine.
Brendirani u sklopu nacionalnog projekta „Okusi hrvatske tradicije“, ovi objekti u dnevnoj ponudi imaju najmanje dva lokalna tradicijska jela i šest etiketa pića, od kojih su najmanje četiri vina. Standard „Okusi zagrebačkog kraja“ turističko-ugostiteljskim objektima dodijeljen je na promociji projekta koja je upriličena u restoranu Samoborska klet u Samoboru.
(Foto: Zagrebačka županija)
- Gastronomija je danas jedan od najčešćih motiva dolazaka gostiju na destinaciju. Ona je ključni element za ocjenu doživljaja i zadovoljstva posjetitelja. Uključili smo se u ovaj projekt kako bismo intenzivirali promociju gastronomije na našem području te promociju ugostiteljsko-turističkih objekata, kako bi oni postali prepoznatljivi i na hrvatskom tržištu - rekla je Ružica Rašperić, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, dodavši da je za objekte uključene u projekt osmišljeno niz zajedničkih akcija koje bi trebale pridonijeti i povećanom broju dolazaka turista na prostor Zagrebačke županije.
U ovaj projekt kojem je cilj brendiranje ugostiteljskih objekata koji u ponudi imaju tradicijka jela spravljena od domaćih namirnica uključeno je pet županija, s 54 ugostiteljska objekta, a kroz dvije godine trebao bi obuhvatiti sve hrvatske županije.
Brendirani u sklopu nacionalnog projekta „Okusi hrvatske tradicije“, ovi objekti u dnevnoj ponudi imaju najmanje dva lokalna tradicijska jela i šest etiketa pića, od kojih su najmanje četiri vina. Standard „Okusi zagrebačkog kraja“ turističko-ugostiteljskim objektima dodijeljen je na promociji projekta koja je upriličena u restoranu Samoborska klet u Samoboru.
(Foto: Zagrebačka županija)
- Gastronomija je danas jedan od najčešćih motiva dolazaka gostiju na destinaciju. Ona je ključni element za ocjenu doživljaja i zadovoljstva posjetitelja. Uključili smo se u ovaj projekt kako bismo intenzivirali promociju gastronomije na našem području te promociju ugostiteljsko-turističkih objekata, kako bi oni postali prepoznatljivi i na hrvatskom tržištu - rekla je Ružica Rašperić, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, dodavši da je za objekte uključene u projekt osmišljeno niz zajedničkih akcija koje bi trebale pridonijeti i povećanom broju dolazaka turista na prostor Zagrebačke županije.
U ovaj projekt kojem je cilj brendiranje ugostiteljskih objekata koji u ponudi imaju tradicijka jela spravljena od domaćih namirnica uključeno je pet županija, s 54 ugostiteljska objekta, a kroz dvije godine trebao bi obuhvatiti sve hrvatske županije.
Zadnje objavljeno