Novosti Sport Događanja

Kaufland u sklopu kampanje „Bez oklijevanja“ DVD-u Cvetković donirao 5000 eura

27.09.2024. / Redakcija

Kaufland je u svibnju započeo s velikim nacionalnim projektom „Bez oklijevanja“ u sklopu kojeg je dobrovoljna vatrogasna društva diljem zemlje podržao s ukupno 250.000 eura. Svakoj od svojih 50 trgovina, koliko će ih do kraja ove godine biti, Kaufland je pridružio po jedan partnerski DVD kojem je donirao 5 000 eura.

Svjesni uvjeta u kojima članovi dobrovoljnih vatrogasnih društava svakodnevno izlažu svoje živote kako bi spasili naše, Kaufland je novčanom podrškom pridonio poboljšanju i modernizaciji opreme potrebne za efikasnu intervenciju, obnovi prostora u kojima borave kao i dodatnu obuku članova društava.

Kako bi obilježio nastavak velike kampanje, podršku od 5 000 eura je pružio i DVD-u Cvetković kao novom partneru logističko-distributivnog centra Kaufland u Jastrebarskom.

-Izuzetno mi je drago da se projektu „Bez oklijevanja“ pridružio i naš DVD Cvetković. Cijela kampanja pokazuje istinsku predanost Kauflanda sigurnosti i unaprjeđenju uvjeta rada naših vatrogasaca, što je u konačnici iznimno važno za našu zajednicu u kojoj živimo, radimo i u kojoj rastu naša djeca – kazao je Zvonimir Novosel, gradonačelnik Jastrebarskog.

-Svjedoci smo svakodnevnih klimatskih promjena i njihovih negativnih posljedica. Upravo dobrovoljna vatrogasna društva imaju značajnu ulogu u lokalnim zajednicama brinući o njihovoj sigurnosti te saniranju štete nastale uslijed različitih nepredvidivih prirodnih nepogoda, kao i ostalih vrsta nesreća- istaknuo je Marko Škorpil, direktor logističko-distributivnog centra Kauflanda.

Podsjetimo, u Hrvatskoj danas djeluje 1 755 dobrovoljnih vatrogasnih društava s oko 140.000 članova, od čega njih gotovo 34.000 operativnih vatrogasaca, dobrovoljaca koji svakodnevno na prvi znak alarma bez oklijevanja izlaze na brojne opasne intervencije. Iako njihove akcije najčešće povezujemo s požarima, od gotovo 26.000 intervencija koliko ih je u ovoj godini bilo tek je 32 posto požarnih. Ostalih 68 posto intervencija bilo je tehničke prirode: od spašavanja u prometnim nesrećama, do sanacija nevremena i poplava te akcija s opasnim tvarima.

Projekt prati velika kampanja koja uključuje TV-spot u kojemu su i ovoga puta glavni glumci upravo pripadnici DVD-ova.

Podijeli