Razviti turizam u razdoblju pred i posezone
14.05.2015. / Nefertum IT
Turistička zajednica grada Jastrebarskog zajedno sa 14 gradova i općina Zagrebačke županije prijavila se u projekt Hrvatske turističke zajednice pod nazivom „PPS destinacija“. U sklopu projekta provoditi će se aktivnosti kojima će podupirati razvoj turističke ponude i aktivnosti upravljanja destinacijom, a to se prvenstveno odnosi na razvoj ponude destinacija u razdoblju pred i posezone (PPS).
PPS destinacija u kojoj se nalazi naš grad i koja je odabrana na natječaju, nazvana je 'ZAGREBi po zelenoj okolici'. Kao glavni turistički proizvodi na kojima će se najaktivnije marketinški raditi odabrani su: „Enogastro turizam“ i „Cikloturizam“, a koordinator PPS destinacije je upravo jaskanska turistička zajednica.

(foto: Turistička zajednica Grada Jastrebarsko)
Hrvatska turistička zajednica će odabranim destinacijama koje sudjeluju u projektu u predstojećoj posezoni osigurati veću tržišnu vidljivost i prepoznatljivost za odabrane proizvode.
Destinacije udružene u ovaj projekt biti će u mogućnosti tržištu ponuditi raznovrsniju, bogatiju, atraktivniju i konkurentniju ponudu, a ovim projektom osigurati će se sredstva za dodatnu promociju te će destinacije biti posebno istaknute na internetskom portalu HTZ-a, biti će osigurane posebne prezentacije za tour operatere i turističke agencije, ugostit će studijska putovanja turističkih agenata i novinara te biti prezentirane kroz posebne promotivne kampanje.
PPS destinacija u kojoj se nalazi naš grad i koja je odabrana na natječaju, nazvana je 'ZAGREBi po zelenoj okolici'. Kao glavni turistički proizvodi na kojima će se najaktivnije marketinški raditi odabrani su: „Enogastro turizam“ i „Cikloturizam“, a koordinator PPS destinacije je upravo jaskanska turistička zajednica.

(foto: Turistička zajednica Grada Jastrebarsko)
Hrvatska turistička zajednica će odabranim destinacijama koje sudjeluju u projektu u predstojećoj posezoni osigurati veću tržišnu vidljivost i prepoznatljivost za odabrane proizvode.
Destinacije udružene u ovaj projekt biti će u mogućnosti tržištu ponuditi raznovrsniju, bogatiju, atraktivniju i konkurentniju ponudu, a ovim projektom osigurati će se sredstva za dodatnu promociju te će destinacije biti posebno istaknute na internetskom portalu HTZ-a, biti će osigurane posebne prezentacije za tour operatere i turističke agencije, ugostit će studijska putovanja turističkih agenata i novinara te biti prezentirane kroz posebne promotivne kampanje.
Zadnje objavljeno

Otvorene prijave: Liga Tilčekov put 2025., 4 petka, 4 staze, 1 cilj

Žumberački uskoci i Matica zajedno u Žumberku

Uspješan kraj sezone za Kazalište Škrabe

Održan program KREativna KULtura namijenjen djeci i mladima

Ohridski biser: Čuvarice tradicije i kraljice makedonske kuhinje

OPG Huzjak 35 godina na velikogoričkoj tržnici: Uloženi trud i kvalitetne proizvode prepoznaju generacije građana
